Att svälta sig smal


Så den här grejen att kroppen går på "sparlåga" när man äter för lite är alltså en myt. Bra tänkte jag och har inte ätit nått sen i måndags. Som ett trevligt experiment. Är inte så jobbigt. Bara tråkigt för man orkar fan inte göra nått. Bara se på serier och dricka Fun light. Vilket kan bli ganska långtråkigt. I dag måste jag nog äta nått litet, kanske ett ägg för ska på möte. I morgon ska jag väga mig och se om jag gått ner nått i vikt. Spännande. Sen åker jag upp till Piteå. Har planerat att göra en extreme home makeover hos min sluskiga lillebror. Har köpt lila sammetsgardiner och en ljusslinga för extra mys. Tror tyvärr inte han är så peppad. Men får muta han med vin. Klart man vet sitt syskons akilleshäl. Visste ni förresten att det bara är 136 kalorier i ett glas vin. Eller "bara och bara" men, jämfört med en pizza som kan innehålla upp till 1000 kalorier är det ju lite. Typiskt att pizza och vin är så gott ihop.

Match made in heaven!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar