Sommaren i Piteå city


Känner mig så optimistisk i dag. Vet inte varför. Ska till Piteå nästa helg och det känns ovanligt roligt. Roligt att träffa brorsan, mina syskonbarn och kanske någon mer. Känns som ett äventyr för att jag inte vet vad som kommer hända. Är ju ofta väldigt "stenbockig" på det sättet att jag vill planera saker och veta exakt vad som händer. Anal liksom. 

På tal om ingenting. Kommer ihåg förrförra sommaren när allt bara var yolo (ursäkta uttrycket) och man vaknade med solsken i blick och världen var ens ostron. Epic yolo summer bonanza typ. Zumbali, bluetoothhögtalare och inte ett moln så långt ögat kunde nå. Varma vindar i sommaren spelar upp vår refräng.

Här illustrerar min lillebror den sommaren (vi körde på en fågel och begravde den).  

0 kommentarer:

Skicka en kommentar