Tips på en tv-serie ni kanske borde se


Eftersom tv-serier typ är åttio procent av mitt liv borde jag ju vara någon sorts expert. Eller säkert inte men, har börjat se en ny serie som jag vill tipsa om. Kanske till och med är lite yesterdays news eftersom redan första säsongen gått. Har bara sett fyra avsnitt så den kanske barkar. Dessutom känns storyn lite "gjord" om jag ska vara ärlig. Känns som man sett det förr liksom. Men förutom det så är det asskön kuslig Kafkastämning. Mörkt och mardrömslikt, lite Silent Hill ish. Plus att supercoola Juliette Lewis är med. Fast nu har det i och för sig börjat komma aliens... Okej. Jag rekommenderar det kanske ändå inte. Fast lite ändå. Kolla själv och se vad ni tycker!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har läst inlägget men inte hittat namnet på serien du halvt om halvt rekommenderar?! Är jag blind?! :O

Bröder Som Blöder sa...

Haha, tänkte att man får lista ut det själv ;) Men vet man att det är en ny thrillerserie och att Juliette Lewis är borde det vara ganska enkelt. God jul!

Skicka en kommentar