I går åkte jag ner till Umeå för att städa ut (ur?) mitt rum. Känns vemodigt och av någon anledning, som ett misslyckande.

När jag satt på bussen och började närma mig Umeå fick jag symptom  av lungcancer och/eller levercancer och/eller pankreatit. En molande men ändå huggande smärta under revbenen på vänster sida. När jag hade lagt mig kliade det på hela kroppen vilket jag misstänker är skabb. Möjligen vägglöss. Eller båda.

Nu ligger/sitter jag i sängen och dricker rumsvarmt vitt vin och kollar på brittiska game shows som på den gamla goda (onda?) tiden. Man kommer så lätt in i gamla mönster? Som nu! Att jag får för mig att blogga om min ensamhet. Som en viskning från det förflutna.

Har vart och köpt lite snacks som en sorts belöning/mys (tröst?) men har inga värmeljus så vad ger det?

Fan va dåligt humör jag blev på. Ska sluta nu. Måste ändå gå och köpa värmeljus så jag kan äta mina nötter under normala omständigheter. Hatar att att äta nötter i elektrisk ljus.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar