Ja jag vet inte


Till och börja med vill jag säga att det här inlägget har varit otroligt svårt att skriva. Inte svårt på det sättet att jag inte inte vet vad jag vill säga, utan svårt att formulera. Vet inte varför. Men okej. Så här då:

Jag gillar att ha killprojekt. Oftast, nästan alltid en (till synes) straight kille. Antingen gillar jag utmaningen eller så gillar jag tanken med att kärleken (attraktionen?) går bortom den "normala" sexuella läggningen. Jag har haft ganska stora framgångar med de här straighta killarna vilket jag ser som en framgång (fucked up, jag vet). Självklart är dom inte helt straighta. Dom är väl mer eller mindre bisexuella, "nyfikna" eller kanske pansexuella men, kanske ändå gillar tjejer mer än killar och därför blir jag smickrad av att dom väljer just mig. Den här egenskapen hos mig att försöka få uppmärksamhet av strighta killar har visat sig vara ganska destruktivt då jag i vissa fall blir kär i killen och han liksom är mest straight. Han kanske kan tänka sig att strula lite, kanske ligga lite men bara det.

Men jag är van. Jag vet vad jag ger mig in på. Den som är med i leken... Men det värsta är inte de killarna. Det värsta är när jag råkar bli intresserad av en kille som efter ett tag visar sig vara "hbtq" och han väljer en annan kille framför mig. Jag är så ovan. Inte för att jag tror att jag är Guds gåva till män... Om någon av de straighta killarna väljer en tjej framför mig tar jag det inte personligt. Gillar dom tjejer så gör dom liksom. Men om en hbtq-kille väljer en annan kille framför mig är det ju personligt. Det är JAG, som jag är född som dom inte gillar. Det är kanske det värsta med att vara gay. Att man är så lika och liksom har samma handikapp (handikapp som i sport, inte som nedsättning). Jag är en dålig förlorare. Sämst.

Vet inte ens vad jag vill säga. Kanske att jag blir ledsen när något av mina ragg väljer en annan kille än mig helt enkelt. Kanske att jag har bra självförtroende när det gäller killar i allmänhet men känner mig fet, ful och gammal bland hbtq-killar.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Tro mig Jonny, du är väldigt attraktiv och fruktansvärt djup och trevlig som person.../ en som kysst dig

Skicka en kommentar