Tråk


Alltså har haft den tråkigaste helgen någonsin. Har haft så tråkigt att jag laddade hem alla säsonger av Sabrina tonårshäxan. Så. Hemskt.

Har även hittat mitt drömhus på Hemnet. Vem hade kunnat tro att jag skulle flytta till Sandviken av alla ställen?

Ligger i sängen och tittar ner på golvet. Så äckligt. Dammsög i förgår men är redan skitigt. Dammråttor och typ naglar.

Har börjat banta igen efter ett uppehåll på fyra fem veckor. Börjar som vanligt med en bestraffning genom att inte äta något på 24 timmar. Det borde lära mig.

Har lyssnat på I´d Do Anything For Love (But I Won´t Do That) med Meat Loaf på repeat typ tio gånger. Alltså 120 minuter eftersom låten är 12 min lång. Den är så bra. Mäktig och typ storslagen. Tror det är det jag gillar med den. Så långt från mitt verkliga liv. Motsatsen nästan. Omäktig och ostorslagen. Eller maktlös och vadå, anspråkslös? Ja, ni fattar.

Ps. I dag fick jag veta att det regnar diamanter på Saturnus. Eftersom jag är lite av en expert på astrologi vet jag att Saturnus är Stenbockens planet. Det känns bra på nått sätt. Lyxig planet man styrs av liksom.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar